השכרת מסוק פרטי לבר מצווה

rent an helicoter

הילד שלכם עומד לחגוג בר מצווה בקרוב? רוצים לצלם את קליפ בר המצווה בצורה ייחודית ושונה ולהעניק לו על הדרך חוויה שהוא לא ישכח לעולם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

קליפ בר המצווה הוא חלק משמעותי מאוד מאירוע בר המצווה. זה הרגע שממחיש את המעבר של הילד מילדות לבגרות, ומאפשר לו להציג בפני החברים והמשפחה משהו שונה ומיוחד שהוא יוכל להיות גאה בו. במקום הקליפים הפשוטים המוכרים אצל כולם, תנו לילד חוויה חד פעמית ומיוחדת מאוד שתעניק לו זיכרונות לכל החיים ותאפשר לו להציג בפני החברים קליפ שעוד הרבה ידברו עליו.

אנו מציעים לכם אפשרות לצלם קליפ בר מצווה מהמקום הכי גבוה שיש, בצורה מיוחדת ושונה, כזו שתהפוך את אירוע בר המצווה לאירוע המדובר ביותר של השנה!

צילום קליפ לפני בר המצווה

כפי שהזכרנו קודם, השכרת מסוק פרטי לבר מצווה מאפשרת לכם לבצע צילומי קליפ ייחודיים לקראת האירוע, ותוך כדי להעניק לילד חוויה מיוחדת. תוכלו לתאם צילומים במקומות האהובים על הילד, כמו מעל מגרש הכדורגל של הקבוצה האהובה עליו, או כל מקום אחר, ולבנות קונספט אישי מיוחד עבור הקליפ.

הצוותים המקצועיים שלנו כבר מנוסים מאוד בכך ויוכלו לסייע לכם להתאים את מסלול הטיסה המדויק המתאים ביותר לצרכים שלכם, ולבצע תיאומים עם צוות הצילום, הסאונד או כל דבר אחר שנדרש, הכל על מנת שהקליפ יצא מיוחד ומושקע בדיוק כפי שאתם רוצים.

הסעה יוקרתית ומיוחדת לאירוע

אפשרות אחת של השכרת מסוק פרטי לבר מצווה הינה יצירת הסעה יוקרתית ומיוחדת שתביא את הילד אל האירוע. אין דבר יותר מיוחד ומרשים מכניסה אל האירוע במסוק פרטי, ובמיוחד אם האירוע מתקיים במקום המאפשר נחיתה קרובה ככל האפשר של המסוק, כך שכל האורחים יוכלו לראות את ילד הבר מצווה יורד מהמסוק ונכנס אל תוך האולם.

בצורה הזו אתם גם מרוויחים רושם מיוחד מאוד על כל האורחים באירוע וגם מאפשרים לילד ליהנות מחוויה חד פעמית ובלתי נשכחת מהאירוע שלו. את הנסיעה הזו הוא לא ישכח לעולם, והחוויה הזו תאפשר לו ליהנות מהאירוע בצורה הרבה יותר טובה.

הסעה בסיום האירוע

עוד אפשרות שתאפשר לכם לסיים את האירוע בקול תרועה ובעוד זכרון מתוק היא השכרה של מסוק פרטי אשר יסיע את הילד לאחר האירוע. לעיתים, לאחר האירוע המשפחה יוצאת לבית מלון או מקום נופש, במיוחד אם האירוע מתקיים בימי חמישי והם מחפשים מנוחה בשבת, ובצורה הזו הילד יכול גם ליצור את הרושם הדרוש מול החברים, וגם ליהנות מסיום מתוק וחוויתי של האירוע.

יחד עם זאת, קחו בחשבון כי לא ניתן לבצע טיסות בלילה, וגם החוויה יורדת משמעותית ולכן מדובר בטיסות המתאימות לאירועים אשר מסתיימים בשעות הצהריים, או מסיבות ארוכות אשר מסתיימות רק בשעות הבוקר.

כל מה שאתם רוצים וצריכים, במקום אחד

אם אתם מחפשים חברה מקצועית ממנה תוכלו לבצע השכרת מסוק פרטי לבר מצווה או אפילו בת מצווה, בין אם זה לצורך צילומי קליפ, הסעה או אפילו סתם חוויה, אנחנו כאן בשבילכם. הצוותים שלנו ערוכים ומוכנים לתכנן עבורכם את המסלול הנכון והטייסים המקצועיים שלנו מוכנים לתת לכם את החוויה הטובה ביותר.

אז למה אתם מחכים? היום להשכיר מסוק פרטי לבר או בת מצווה זה כבר לא עניין יקר, ולא שמור לעשירים בלבד. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולהפוך את אירוע בר המצווה שלכם לאירוע מיוחד ושונה!

שיחה מהירה